måndag 22 oktober 2018

Veckoplanering

God morgon! Nu på morgonen ska jag till vårdcentralen och lämna blodprov för att mäta mitt TSH, senast i augusti var det på 0,04, vilket är för lågt pga överaktiv sköldkörtel, jag håller ju på att trappa ner för att sedan ta bort medicinen helt och hållet då jag står på den lägsta styrkan idag. Sedan ska jag fixa lite saker under dagen och träna, imorn kväll ska jag äta middag med M. Håller på att planera veckan och hösten, halloweenhelgen har jag redan planerat då jag ska på restaurang. Jag är så perfekt och har alltid älskat att planera och i denna vecka ska jag:

  • Putsa fönster och köpa nya blommor
  • Boka skönhetsbehandling
  • Klippa mig 
  • Träna löpning, i förra veckan sprang jag totalt 60 km  
  • Planera inför min födelsedag
  • Fota 

1 kommentar:

  1. Betraktar du dig som singel eller upptagen nu när M kommit in i ditt liv?

    SvaraRadera