söndag 14 oktober 2018

Helgträning

Passar på att löpträna nu i helgen i denna höstvärme! Igår åt jag mandelmjölksgröt med färska hallon till frukost och sedan sprang jag 14 km runt Södermalm, idag ska jag springa i en kortärmad träningstopp bara, tränar bara i fina träningskläder, på min inköpslista har jag att köpa ett par leopardmönstrade träningstights som är snyggt tillsammans med en ljusrosa träningstopp. Gillar även att äta bröd med avokadopålägg till frukost, är noggrann att inte äta mer än en avokado per dag, eftersom frukten innehåller mycket energi och koppar. Har tränat mycket och varit ett hälsofreak sedan länge tillbaka, har alltid varit perfektionist med min hälsa och med mitt utseende eftersom jag tävlade i skönhetstävlingar som yngre.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar