onsdag 24 oktober 2018

Tisdagskväll

Hade en så trevlig kväll med M igår, han tycker att jag är så otroligt vacker som en modell och perfekt, så ovanligt med 34-åriga oskulder, i hela mitt liv har jag väntat på att bli av med oskulden med min pojkvän, därför är jag oskuld så länge. Har alltid varit perfekt flickvänsmaterial och skulle aldrig ha sex med någon som jag inte är tillsammans med. 

Blev bjuden på champagne hos M och sedan åt vi middag på Il Forno da Gino på Kungsholmen, fick en parfym i present! Hade på mig en svart kjol, ett svart linne och superfin naturlig makeup med mycket glow och rakt, långt, utsläppt hår.



2 kommentarer:

  1. Hur länge planerar du vänta innan du har sex med M? Vad är rimligt enligt en kristen perfektionist som du? Själv tycker jag ca 3 månader är lagom tid att lära känna varandra innan man ligger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte börjat dejta på riktigt förrän nu, tycker väl också att tre månader är en ganska rimlig tid, så man hinner träffas och lära känna varandra och gå på bio, se på film, ta promenader, fika, äta middagar, osv innan man har sex första gången.

      Radera