tisdag 30 oktober 2018

Tisdag

Har precis ätit lunch och planerar veckan lite, M vill träffa mig snart igen, han bor inte i Stockholm under helgerna, har även hundratals med andra killar och män som vill dejta mig, allt från 18 år och uppåt.

Hoppas det slutar regna så jag kan gå ut och springa, denna snygga löparmössa köpte jag i söndags! Jag är överperfektionist med mitt utseende, makeup och klädstil som jag är med allting annat och ser fram emot att göra en filler i överläppen nu snart i november, kommer bli så fint!

 


2 kommentarer:

  1. Vad säger m om att dejta en prostituerad?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är inte prostituerad, har ju skrivit att jag är oskuld. Hade jag varit prostituerad skulle jag inte bo i Sthlm, då skulle du hitta mig i Dubai eller Frankrike eller liknande.

      Radera