tisdag 16 oktober 2018

Tisdagsträning

I förra veckan sprang jag totalt 56 km fördelat på fyra löppass, igår blev det 8 km och idag 14 km runt Söder, är inte säker om rundan kanske faktiskt är på 15 km och ska mäta mer exakt. Fotade några snabba träningsselfies innan löprundan idag, använde en mindre bra dagcreme på ansiktet idag bara, då jag hade bråttom och prioriterade bort serumet, oljan och min dyra ansiktscreme jag vanligtvis brukar använda. Sedan hämtade jag paket med kläder, har bl a beställt ett gammelrosa linne som kommer vara fint att ha under min vita skjortblus. Skulle vilja testa vegankost för en tid framöver, då jag måste ta bort minikeso och ost från min diet, eftersom de innehåller komjölk, har en massa recept hemma på goda röror man kan göra hemma att ha som pålägg på brödet.



2 kommentarer:

  1. Skriver du upp dina kilometer och för statistik?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag skriver alltid för hand i min kalender vilka dagar jag tränar och vilken runda jag sprungit, förut brukade jag anteckna träningspassen på jogg.se, men det var inför ett marathon jag sprang, då jag ville hålla koll. Har ingen kilometerräknare i min klocka, så måste mäta rundorna på jogg.se.

      Radera