fredag 26 oktober 2018

Vegetarian 🍎

Som modell är jag väldigt noggrann med att hålla kroppen ren från gifter som finns i mat och annat och har varit vegetarian sedan 15 år tillbaka, har väl hänt att jag ätit animaliskt protein ibland om jag blivit bjuden och så har jag även tillagat fisk och skaldjur hemma. Håller mig borta från människor som inte respekterar min kosthållning och trivs så bra med att vara nykterist, brukar oftast tacka nej till alkohol. Går nu på strikt diet tills och efter kommande fotograferingar!

4 kommentarer:

  1. Berätta mer om M! Alla är ju nyfikna.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du är modell. Kan du inte berätta om vilka uppdrag du haft/har?

    SvaraRadera
  3. Spännande frågor du får, varför svarar du inte?

    SvaraRadera
    Svar
    1. 1) Har inte kunnat söka modelluppdrag de senaste fyra åren pga hur sadistläkarna förstört mig och min kropp med tunga läkemedel, men har nu äntligen börjat få tillbaka min skönhet, då min kropp är ren från medicinen. Ska börja söka modelluppdrag snart igen när jag tagit nya professionella bilder.

      2) M är några år äldre än mig affärsman, vi brukar äta middagar och jag har även åkt runt i stan i hans lyxbil, kan fota den någon dag när vi träffas snart igen, han har en våning i innerstan ganska nära mig.

      Radera