söndag 28 oktober 2018

Min helg

Igår var jag ute och sprang 15 km, har totalt sprungit 48 km i denna vecka. Det är så skönt att kunna träna som vanligt nu igen när läkare inte längre sabbar min fina och rena kropp med läkemedel. Det var så kallt att springa igår, trots att jag hade på mig en långärmad löpartröja och en löparjacka plus mina långa tights. I helgen ska jag beställa vinterlöpartillbehör, som handskar, mössa och en tjockare jacka. Brukar inte gilla vinterlöpning utomhus, så det blir förmodligen löpbandet inomhus på gymmet i vinter istället. Tänkte gå några ärenden på stan idag, tror jag ska ha på mig min nya plisserade kjol som är så snygg ihop med mina högklackade stövletter, undrar bara om jag har någon höstjacka hemma som matchar. Borde framhäva mina slanka och fina ben oftare, hade smalare ben som yngre, och borde kanske istället ha på mig min nya ribbade klänning med stövletter eller högklackade stövlar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar