onsdag 31 oktober 2018

I mitt badrumsskåp

Känns så underbart att jag alltid varit Sveriges vackraste och mest perfekta kvinna! Är så genomgående perfekt överallt. Älskar att öppna mitt badrumsskåp på morgonen och på kvällen, har monterat dit en hylla hittills och har en kvar, men måste leta passande pluggar till detta, har även ett till badrumsskåp. 

Det ser lite tomt ut just nu, men ska fylla på med fler crémer och produkter! Allt smink förvarar jag i necessärer i rumstemperatur och det gäller även mina parfymer. 

Idag har jag städat lite extra och skurat golven hemma, sedan var jag på en löprunda på 15 km, tycker mina naglar är lite jobbiga just nu och tänkte göra en fransk manikyr i gelé, tycker det känns viktigt att alltid ha välvårdade naglar. Shellac brukar sitta i ca två veckor och det senaste inom nagelvärlden är Gelish Polygel.


6 kommentarer:

  1. Vilket land bor han i? Kanske du får en weekend med honom där?:) Är han mycket äldre än dig och har barn redan ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis, det stämmer och han har barn redan.

      Radera
    2. Bor i ett annat nordiskt land på helgerna, men han är svensk och uppväxt i Stockholm.

      Radera
    3. Oj, han låter verkligen gammal. Är han en ”klient”?

      Radera
    4. Vad mysigt, då kan du ju laga några av dina fina recept för hans barn.
      Vill du att de kallar dig mamma?

      Radera