onsdag 3 oktober 2018

Onsdag

Var på stan idag och köpte ett nytt ljusrosa lipgloss från Dior, detta innehåller varken glitter eller pärlemor som många andra lipgloss gör, vilket jag tycker är finast. Köpte även ett par skinnhandskar i oak/orange, vilket jag tycker är en så classy färg på accessoarer. 

Hade på mig ett par leggings, stövletter, Barbourjacka och min svarta fina yllesjal från Wera. Sedan var jag på en löptur, älskar att springa så här på hösten! Tänkte att jag skulle beställa en klänning i samma modell som min vintagerosa fast i svart, som jag tänkte ha när jag går ut på en drink eller middag i höst. 

Det är många män som länge stått i kö för att dejta mig, vilket känns fantastiskt! I höst kommer jag känna mig redo map jag inte kunnat dejta något sedan våren 2017.


4 kommentarer:

  1. Hur känns det att spendera massa pengar på sånt som är långt ifrån nödvändigt när man lever på bidrag och inte har råd med mat?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är det en svår fråga att svara på?

      Radera
    2. Såväl nödvändig makeup som kläder är viktiga utgifter för en kvinna.

      Radera
  2. Det är höst NU. Ska du hinna dejta innan det blivit vinter får du nog raska på.

    SvaraRadera