tisdag 3 mars 2020

Tisdagslook

Tog en löprunda i morse och sedan har jag varit upptagen med saker under dagen, stamrenoveringen pågår fortfarande två veckor till i min lägenhet innan badrummet och köket är klart, tänkte köpa nya handdukar, badlakan, doftljus och Compagnie de Provence-pumptvålar till det sedan. Hade idag på mig ett par nya mellanblå vintagejeans med hög midja, en Carin Wester-topp, högklackade boots, dimrosa väska och håret uppsatt i en knut på hjässan, jag varken fönar eller plattar håret nu under stamrenoveringen. Gick en runda på stan och tog en kaffe, till middag ikväll har jag ätit laktosfri yoghurt med kvarg plus bovetekex, majskakor och laktosfri crème bonjour-ost, använder papperstallrikar, pappersmuggar och plastbestick eftersom jag inte har något vatten att diska med i lägenheten just nu.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar