måndag 30 mars 2020

Måndagsoutfit

Jag och pojkvännen pratar varje dag med varandra och planerar inför våren och sommaren, till vår middag blir det en av hans favoritchampagne, som är Pol Roger, sedan blir det nog en skaldjursrätt till middag. Idag tog jag en lagom lång löptur runt Kungsholmen och gick sedan en sväng på stan, hade på mig en svart ribbad vadlång kjol, svarta strumpbyxor 40 denier, högklackade boots, en bastopp, beige-rosa halsduk och en ny rosa stickad tröja under lättviktsdunjackan. Det är så folktomt pga Corona!

Älskar att ha tillbaka min ordning i lägenheten, under kvällen har jag organiserat bland mina kläder hemma och planerat veckan som kommer, funderar vilken dag jag ska till Ikea för att köpa fler förvaringsboxar och lite annat. Min hy känns redan mycket bättre efter ett par ansiktsbehandlingar och ska göra fler skönhetsbehandlingar hemma under veckan! Nedan är bilder från nya badrummet och dagens outfit.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar