lördag 21 mars 2020

Vitt ekologiskt te är det nya favoritteet

För att hålla mig smal och vacker har jag varit hälsosam länge och noggrann med att hålla kroppen ren från gifter, jag har aldrig köpt hämtmat, utan köper bara nyttig mat i mataffären. Under dagen dricker jag te och det nya favoritteet som jag köpte igår är ett vitt ekologiskt te, druckit flera glas av teet idag under tiden jag städat. Tog sedan en kort promenad till Fridhemsplan efter städningen och skulle köpa råris med lång koktid till att göra rårisgröt, men så var det slut i båda butikerna, så får testa göra gröt på råriset jag har hemma med en kortare koktid, rårisgröt är perfekt att förbereda dagen innan till frukost. 

Har som sagt städat efter stamrenoveringen idag och rengjort plus fixat mest i köket och badrummet plus tvättat och sorterat tvätt, eftersom det varit så kallt har jag haft på mig ett par blå treggings med en mörkturkos stickad tröja och varit helt osminkad, längtar efter att komma tillbaka till mina skönhets- och hudvårdsrutiner och ska imorn lägga en peelingansiktsmask, får vänta med kroppspeeling och hårinpackning tills nya duschen fungerar i badrummet nästa vecka! Till middag har jag ätit några tunna bovete- och majskex med skivat ägg och yoghurt blandat med tinade ekologiska jordgubbar och kvarg.

Längtar så att träffa min kille när han kommer till Sthlm snart!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar