måndag 23 mars 2020

Veckoplaner

Har fått det rent och fint hemma nu igen, då jag fortsatt rengöra, packat upp saker och organiserat plus dammsugit lägenheten efter stamrenoveringen idag, är så nöjd med ändringar jag gjort i köket och på bardisken, då jag slängt mikron som aldrig används och istället har jag finporslin och brickor där, min fruktskål i ek och ett flertal ljushållare i glas. Tänkte fota bilder av lägenheten sedan när alla flyttlådor är borta! Fått ett temporärt duschdraperi till den fina duschen i det splitternya marmorbadrummet och det var så obeskrivligt skönt att duscha igen i min egen dusch, tog en långdusch med kroppspeeling som jag ofta gör, tillsammans med bra lotions och kroppsolja ger peelingen min hud en ren känsla och magisk lyster.

Bortsett från att fixa hemma, träna löpning och promenader samt hålla mig uppdaterad om coronautvecklingen är planerna för denna vecka att prata med min kille, göra hud- och hårvårdsbehandlingar hemma i nya badrummet, planera outfits, gå på stan, eventuellt åka till Ikea för att köpa en vit badrumshylla plus baka glutenfritt filmjölksbröd med rårismjöl om jag hittar det i butik, kommer även ha i havremjöl, bovetemjöl och majsmjöl. Ska till Blomsterlandet för att inhandla ett par nya blommor och tror det blir jordvivor, murklocka och pelargoner, uppdaterar med vad jag har för outfits på bloggen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar