onsdag 11 mars 2020

Yoghurt diet

Så skönt och underbart att vara hemma ikväll och ta det lugnt, hade hårinpackning i håret tidigare ikväll och tänt en massa värmeljus och doftljus i lägenheten, ska göra lite filler research och sedan se något bra på tv och lägga mig tidigt ikväll, ska städa lite först. Min yoghurtdiet fortsätter och till middag blev det laktosfri lättyoghurt med kvarg där jag blandat i både mosade tinade jordgubbar och skivade färska jordgubbar plus några bovetekex och majskakor med laktosfri crème bonjour och kaffe till det. Gick en sväng på stan under eftermiddagen och hade på mig ett par ribbade något flared trikåleggings, en svart långärmad bastopp med svart cardigan, högklackade boots, svart pilejacka, puderrosa mössa och brun shopperväska, får se om jag ska ta en kortare löprunda imorn förmiddag och sedan tänkte jag föna håret vågigt med varmluftsborsten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar