måndag 16 mars 2020

Måndagsoutfit

Ingen har väl missat coronaviruset som sedan ett par månader tillbaka spridit sig över hela världen, själv har jag som vana sedan länge tillbaka att försöka hålla mig borta från att drabbas av smitta genom att ofta tvätta händerna, rengöra saker med desinfektionsservetter, rengöra hemmet dagligen samt använda plasthandskar.

Trots alla virusvarningar gick jag ett par ärenden på stan i eftermiddags, köpte en svart ribbad topp med knäppning framtill och en rosa klänning samt gjorde ett par andra ärenden, hade idag på mig ett par plisserade byxor från & Other Stories i storlek 36 som sitter så perfekt på min smala kropp, en ny rosa stickad tröja, svart lättviktsdunjacka, högklackade boots och en svart shopperväska, gjorde mig i ordning lite snabbt i duschboden innan dess.

Har huvudvärk och ska lägga mig strax tidigt ikväll, till middag har jag ätit laktosfri yoghurt blandat med laktosfri lättkvarg och mosade jordgubbar plus majskaka med skivat ägg, ägg är nyttigt och innehåller 155 kcal, varav 11 g fett per 100 g. God natt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar