fredag 6 mars 2020

Inredningsshopping

Gick en snabb runda på stan i eftermiddags och sedan blev det en till sväng till Ikea efter det, tittade på klädförvaring då det känns viktigt för mig att förvara och vårda mina kläder väl, handlade idag ett par nya ljusrosa handdukar till det nya badrummet i marmor, doftljus, lite nya köksredskap, ett korallrosa kuddfodral och en ny förvaringsbox till mina skovårdsprodukter. På HM Home köpte jag nyligen ett par ljusgula sänglakan som kommer matcha så bra in till färgerna i min fina lägenhet! Tyvärr ryker en av mina garderober efter stamrenoveringen, så får hitta något annat sätt att förvara de kläder jag brukade ha där tidigare. Hade idag på mig en svart medelkort pennkjol, svarta nylonstrumpbyxor 20 denier, en ljusrosa topp, svart cardigan och ett par nya kängor jag köpte i höstas, till det en svart jacka och en dimrosa sjal, jag har flera rosa sjalar hemma i olika nyanser och material. Har varken haft någon ansiktsmask eller hårinpackning i håret sedan stamrenoveringen startade och det ska bli så underbart snart med hemmaspa i mitt nya badrum! 🌸 Tänkte då lägga upp lite bilder av min perfekta hy med favorithudvårdsprodukter och utan makeup.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar