tisdag 10 mars 2020

Alltid en genomtänkt outfit

Är så glad över att pojkvännen snart ska ge mig i present att göra filler i överläppen, tänkte välja 1,0 ml eller enligt konsultation, vill såklart att det ska synas, men inte för mycket. Som tidigare nämnt väntar jag ett tag med att ha på mig mina favoritplagg tills lägenheten är klar och jag har gott om tid på mig att planera outfits, så nu under stamrenoveringen klär jag mig rätt så klassiskt, brukar vara noggrann att klä mig i enbart en eller två färger som matchar, svart är är en snygg färg att klä sig enhetligt i och som matchar bra till en snygg accessoar som detalj, likaså gäller för ljusgrått, ljusrosa eller crèmevitt som är andra favoritfärger jag ofta klär mig enhetligt i.

Idag hade jag på mig en svart medelkort kjol, nylonstrumpbyxor 20 denier, en svart långärmad bastopp, ljusrosa pilejacka, puderrosa sjal, brun shopperväska och håret utsläppt vågigt med en naturlig makeup, under vinterhalvåret är det fint med en medelkort kjol, nylonstrumpbyxor och ett par lågklackade damkängor till det. Framöver ska jag ha på mig den ljusgrå ribbstickade kjolen nedan som jag har hemma, tillsammans med en grå ribbstickad topp, svarta strumpbyxor, högklackade boots och en svart väska.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar