onsdag 4 mars 2020

Dagens middagsbricka

Tog en löprunda i förmiddags och sedan när jag duschade försvann varmvattnet för säkert tredje gången i duschboden när jag höll på att skölja ur balsamet, så jobbigt! Flera timmar av dagen gick åt till detta strul med varmvattnet, fick efter ett tag hjälp att låna en av föreningens gästlägenheter till att duscha klart och fixa mig, är alltid supernoggrann att skölja ur produkter från håret och huden ordentligt. Det tar sååå mycket tid och energi att inte ha något eget vatten eller badrum i lägeheten! Är ju duschoman dessutom.

Skulle haft på mig ett par petrolblå strumpbyxor idag, men så hade jag ingen matchande väska framme, då de flesta är nedpackade, så tog på mig en svart medelkort pennkjol, svarta strumpbyxor 40 denier, en ribbad blus, pilejacka, kängor, en puderrosa mössa och svart sjal. Black is always right plus en snygg detalj som gör looken, ikväll ska jag beställa en svart shopper som matchar alla kläder, hemma har jag shoppers i dimrosa respektive oak. Till middag ikväll har jag ätit samma som igår, så gott! Älskar dessa glutenfria bovetekex.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar