fredag 13 mars 2020

Fredagsdelikatesser

Mitt smink och hy var finare i morse när jag var nysminkad, har under dagen sprayat på en face mist efter att jag varit utomhus i blåsten. I helgen ska jag bland annat lägga en peelingansiktsmask och göra research på diverse kommande skönhetsbehandlingar, till middag ikväll har jag ätit laktosfri yoghurt blandat med tinade mosade jordgubbar och laktosfri lättkvarg plus majskakor med skivat ägg respektive laktosfri crème bonjour, så gott! Hade idag på mig en medelkort kjol, nylonstrumpbyxor och högklackade boots som framhäver mina långa och slanka ben plus ljusrosa pilejacka, puderrosa sjal och en ny svart glansig shopperväska. Inte långt kvar nu tills jag kan göra skönhetsbehandlingar i mitt egna badrum! Hade håret uppsatt idag med ett sköldpaddsmönstrat hårspänne, tänkte ha det utsläppt vågigt imorn, brukar antingen platta håret eller ha det vågigt när det är nytvättat. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar