torsdag 5 mars 2020

Torsdagslook

Ska strax lägga mig tidigt ikväll, så det blir inget långt blogginlägg, så skönt att sova! Gick en runda på stan i eftermiddags och köpte lite grönt på Hötorget plus inredning på HM Home och en så fin långärmad aprikosrosa blus idag, såg även att det kommit in påskdekorationer på Svenskt Tenn. Gjorde mig i ordning snabbt i duschboden och hade idag på mig en ny svart ribbad långärmad figurnära klänning med en hjärtformad urringning, svarta strumpbyxor 40 denier, kängor, lättviktsdunjacka och en ny beige-rosa sjal. Idag kom marmorkaklet upp i badrummet, så kul! Till middag har jag ätit ekologiska majskakor och bovetekex med skivat ägg respektive gräslöksost, yoghurt och svart kaffe, planerar att härnäst ha på mig ett par snygga halvvida vadlånga svarta trikåbyxor med nylonstrumpbyxor under och till det kängor, pälsjacka eller pilejacka och en av mina snygga väskor. Fler bilder av dagens look finns på Instagram.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar