torsdag 26 mars 2020

Brödbak och organisering

Eftersom jag är naturligt pedantisk har jag prioriterat denna vecka att få tillbaka mitt hem i ursprunglig möblering efter stamrenoveringen och har nu bara ett par flyttlådor med kläder, skor, jackor, skönhetsprodukter och inredning kvar att packa upp och organisera, har förvarat de flesta kläder i påsar för att inte få fläckar på dem. Har äntligen hängt in mina fina blusar, toppar och cardigans i en av garderoberna plus organiserat stickade tröjor och piletröjor respektive byxor i förvaringsboxar för kläder, ska till Ikea nästa vecka och köpa fler förvaringsboxar, en vit tvättkorg och lite annat. 

Ser fram emot en lång löprunda imorn och sedan lägga en vårdande hårinpackning från Kérastase i håret samt måla naglar och tånaglar, hade en pore cleaning peel off ansiktsmask på ansiktet igår. Sedan ska jag imorn fortsätta packa upp skönhetsprodukter och annat från flyttlådorna, sortera bort lite plagg som ska slängas, rengöra skostället och väggen i hallen innan jag hänger upp jackor där samt köpa en ny golvmopp för att skura golvet, har nyligen köpt en så fin ljus persisk matta att ha där! 

Till frukost i morse åt jag glutenfritt nyttigt filmjölksbröd som jag bakade igår, med mjölkfritt veganmargarin respektive laktosfri cream cheese och mosade ekologiska jordgubbar som "marmelad", så gott 💛 Kommande inlägg kommer jag blogga om mina hud- och hårvårdsrutiner inför våren 2020 samt lägga upp bilder på fina våroutfits, till vardags kommer jag fortsätta satsa på en ren och naturlig, något mattare hy och look plus långa, noggrant sminkade ögonfransar och filler i överläppen som jag ska få i present av pojkvännen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar