söndag 28 oktober 2018

Söndagsshopping

Gick ner en sväng på stan i eftermiddags, hade på mig min nya långärmade klänning, ett par tjocka nylonstrumpor och stövletter, så här till hösten och vintern använder jag ofta Dior J'Adore L'or som parfym. Köpte idag två till par exakt likadana klänningar, då jag gillar den så mycket, plus lite träningskläder, ett doftljus och hårprodukter från Kérastase och Björn Axén. Jag brukar varje dag ägna flera timmar, säkert minst två-tre timmar, till kropps-, hud- och hårvård samt till makeup, och det kommer jag att fortsätta med livet ut eftersom jag älskar skönhet ❤️ Gillar bara att fixa och sminka mig hemma hos mig och ingen annanstans helst. Nästa vecka kommer jag ha fullt upp med annat att göra och kommer nog inte hinna blogga så mycket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar