lördag 20 oktober 2018

Myslördag

Var ute och sprang 15 km runt Söder även idag, så skönt! Hade på mig mina nya svarta hellånga löpartights, de sitter så bra. Ikväll ska jag dricka detoxte och ha myskväll hemma och planera inför nästa vecka, ska gå upp tidigt varje morgon kl 5-6 så jag får mycket gjort. Håller mig vacker och slank genom konditionsträning, äta nyttigt och undvika alkohol, är noggrann med att påpeka till folk att jag är nykterist och bara dricker max ett glas vin eller champagne vid speciella tillfällen, högst 1-2 gånger i månaden vid middag eller sociala tillfällen. Ikväll ska jag gå igenom garderoben för att planera vad jag ska ha på mig imorn och i nästa vecka när jag ska träffa M! Ska beställa ett par stövletter med en 10,5 cm hög och smal klack som jag hittat på internet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar