torsdag 18 oktober 2018

Onsdagskväll

Hade en så trevlig kväll med M igår, vi åt middag på den franska restaurangen Le Bistro på Kungsholmen, beställde en så god tonfiskrätt med avokado och koriander, den fick läggas på grillen eftersom jag inte gillar rå fisk. Imorse åt vi en supermysig frukost på ett franskt café på Kungsholmen! Hann inte fota några bilder av min outfit igår, då jag hade lite bråttom och så är det så mörkt i min lägenhet kvällstid under vinterhalvåret, men snart, kanske redan i helgen hade jag tänkt fota nya fina bilder av mig!


7 kommentarer:

  1. Är M en kund eller? Mamma?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns underbart att jag alltid varit Sveriges vackraste och mest hälsosamma och perfekta kvinna med den renaste vaginan i landet!

      Radera
  2. Lite löjligt att du kallar dina dejter för "J" och "M". Om du inte är redo att berätta vad de heter kanske du inte borde nämna dem alls.

    SvaraRadera
    Svar
    1. J heter Joakim och vi är bara kompisar, tänker inte skriva vad M heter, eftersom vi precis träffats.

      Radera
  3. Varför stängde du ner din blogg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stängde ner den under tiden jag rensade bort några gamla inlägg.

      Radera
  4. Men du är ju vegetarian? Fisk är ju inte vegetariskt.

    SvaraRadera