tisdag 2 oktober 2018

Höstmakeup

Till hösten är det så fint med en perfekt makeup, det är viktigt att applicera rätt ton på sin foundation och att erhålla ett resultat med mycket lyster. Jag brukar ha en ljusare foundation på vissa ansiktspartier, såsom på käkbenen och sedan skugga andra partier med mitt mineralsolpuder från MAC, använder även en mineralconcealer samt en highlighter från MAC. Som foundation använder jag antingen Diorskin Nude Air Serum Foundation eller Dior Star Foundation, sedan brukar jag borsta på aningens mineralrouge på kinderna, ha långa och separerade ögonfransar och ett ljust rosa lipgloss på läpparna. Är alltid noggrann när jag målar ögonfransarna, så de blir helt perfekta, använder just nu Lancôme Hypnôse Doll Eyes mascara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar