fredag 19 oktober 2018

Helgplaner

Varit utomhus på en så skön löprunda på 15 km idag! Har mätt rundan på jogg.se och det visade sig att den är på 15 km och inte på 14 km som jag tidigare trodde. I helgen ska jag träna, äta glow food, göra skönhetsbehandlingar och pyssla om mig själv, min lägenhet och kläder, på söndag ska jag gå en sväng på stan. 

Ser så mycket fram emot att fota nya fina bilder snart, min hy har en finare lyster IRL än på mina bilder de dagar jag utfört femstegsrutinen, vilken innefattar rengöring, serum, face oil, ögoncreme och dagcreme, ibland lägger jag även till ansiktsmask och ansiktsvatten. I nästa vecka ska jag boka behandling för att göra filler i överläppen, kommer att bli så fint!


5 kommentarer:

  1. Är det arvodet från M som betalar det?
    Om man redan är perfekt, som du hävdar, varför fillers?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet, jag har redan så fylliga och fina läppar, kommer bli så bra när jag fyller upp överläppen lite bara.

      Radera
    2. Det tror jag med! Kommer bli jättefint. Med tanke på att din underläpp är mycket fylligare än din överläpp så blir det toppen att utjämna skillnaden med just en filler.

      Radera
  2. Så du är alltså inte oskuld längre nu eftersom du vaknade med M igår morse? Han är alltså mannen som du ska börja ditt första sexliv med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, kanske M är mannen i mitt liv, vi måste ju träffas fler gånger för att lära känna varandra.

      Radera