tisdag 2 juni 2020

Svart sommarklänning och nya hemmashorts

Blev en skön löprunda i förmiddags och hade på mig en ny ljusrosa sport-bh med ett nytt svart träningslinne från SOC och korta löpartights. I eftermiddags hade jag på mig en svart sommarklänning som jag matchade till svarta slip-ins och den nya Carin Wester-shoppern som jag älskar! Brukar blanda dofter och hade idag Body Shops body butter med grapefruktdoft tillsammans med Dior J'adore EdP och även lite body oil med doft av sandelträ på benen och armarna.

Just nu sitter jag med hårinpackning i håret att ha över natten och imorn tänkte jag ha håret utsläppt blankt och vågigt, ska bestämma mig för en klänning imorn att ha på vår kommande middag 💕 De rosa liljorna har jag i en vas på matbordet, så fina!






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar