måndag 1 juni 2020

Bunches med liljor och hemmagjord detox iste

Vilken sommarvärme idag, det blev en skön långlöprunda i förmiddags och sedan tog jag en dusch och bytte om till en svart ribbad långkjol med slits i bak, ett svart satinlinne och ett diadem i håret till ballerinaknuten. Gjorde i ordning en karaff iste med ingefärssmak i morse som jag druckit av ikväll när jag kom hem från stan, så gott! Sharon är en av mina favoritfrukter, så köpte 3 för 15 kr idag till fruktskålen.   

Hämtade ett par paket med kläder och köpte en bukett liljor på H&M Home på stan, passade på då det var nedsatt pris på blommorna! Imorn tänkte jag nog ta en promenad i solen och kanske lägga mig och sola en stund efter det, sprang i den ljusrosa sport-bh:n idag och ett par korta löpartights.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar