torsdag 25 juni 2020

Finaste kvällslooken på min och pojkvännens middag

Min pojkvän är 30 år och jobbar inom media, själv kommer jag jobba lite inom mode som modell i framtiden, vi träffades första gången för drygt två år sedan på Café Foam på Karlavägen 💕

Får se om jag kanske tar denna fina figurnära crèmevita klänning till vår middag istället! Passar så perfekt till solbrännan så här på sommaren, med mitt långa, tjocka hår utsläppt vågigt och glowig makeup till det. Brukar få en perfekt färg när jag är solbränd!

Älskar att träna löpning i hög värme och det var så skönt vara ute och springa runt lunchtid idag, har som plan att komma tillbaka till mina träningsrutiner och träna löpning varje dag nu ett tag framöver plus core ett par gånger i veckan, sedan ska jag nog trappa ner på löpningen till ett par dagar i veckan, men det är viktigt för välmåendet att vara ute och röra på sig varje dag.  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar