tisdag 23 juni 2020

Finaste fotlänkarna, äggmiddag och ekologisk juice

Var så skönt med en löprunda i förmiddags då jag inte tränat något sedan i fredags, ska ta en kortare löprunda även imorn och resten av veckan och efteråt sola, tror det blir på takterassen imorn och Norr Mälarstrand längre fram i veckan!

Ska packa min fina strandväska redan ikväll med ett crèmevitt strandlakan, Tory Burch-solglasögon och bra läsning, tror det blir den jasmingula bikinin imorn. Är så vacker när jag är solbränd!

Till middag ikväll har jag ätit så god äggmacka, älskar löskokta ägg med krämig äggula där jag kokar ägget i 7 minuter, har även köpt en ny ekologisk juice idag att ha till juicefastan. Porslinet har jag ärvt av farmor och ska även hämta fler vit-blommiga tallrikar i Norrtälje nästa gång!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar