fredag 5 juni 2020

Sommarnecessären och outfit

Det var skönt att träna löpning idag och tänkte nog ta en till kortare löprunda imorn efter frukost, har handlat yoghurt och färska hallon som jag tänkte äta till frukost imorn, eller så tar jag bara ett glas juice, får se lite hur jag känner.

Kanske det blir denna outfit imorn eftermiddag eller någon annan kyligare sommardag framöver, jeansen är i modellen "high waist wide ankle jeans" och eftersom tyget är tunt passar dem till sommaren, älskar den nya shoppern nedan från Carin Wester!

I sommarnecessären har jag alltid med mig favoritlipglosset eller ett läppstift, nagelfil, handcreme och andra produkter jag vill ha med mig om jag går på stan eller gör något annat. Längtar att snart ta sommarens första drink på en uteservering!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar