lördag 20 juni 2020

Drömmer du om att bli smal med en smal och perfekt midja som jag har

Precis som jag själv älskar att vara smal och benig så älskar min fina pojkvän (som är ett par år yngre än mig och har bakgrund som fotomodell) att jag är petite med en smal och perfekt midja!

Vi ska gå på stan ihop och fota en massa fina bilder av oss två tillsammans i sommar, efter jag återhämtat mig från stamrenoveringshelvetet. Haft en hemsk och sjukt stressfylld vår bakom mig pga stamrenoveringen, vilket förstört mitt vackra utseende, dessutom har jag sedan länge nog med ekonomiska problem eftersom jag inte har några arbetsinkomster.

Men längtar att snart träffa pojkvännen och vi har bland annat planerat att skaffa sommarhus på franska rivieran 💛 Tror det blir i Antibes.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar