fredag 12 juni 2020

Skönhets- och löparhelg

Varit hemma småsjuk i tre dagar och inte varit utomhus något, var så skönt med en långlöprunda i solen idag och sedan har jag gått ärenden och hämtat paket med kläder. Hade på mig ett par svarta ankellånga vida trikåbyxor, ett svart satinlinne med en petrolfärgad spets-bralette under och svarta slip-in sandaler till det.

Hade gärna suttit stylad från topp till tå på en av mina favorituteserveringar ikväll, men det får bli efter midsommar istället med pojkvännen 💕 Väninnor har ju alltid fryst ut mig från sådana aktiviteter eftersom jag är så vacker.

Ser fram emot en skön helg med detox och löpning, ska passa på att få en massa färg utomhus i helgen plus göra skönhetsbehandlingar hemma, sedan fortsätter juice- och smoothiefastan ett tag framöver. I morse kokade jag broccoli som jag tänkte äta till middag ikväll och ska ta en löprunda imorn, nästa vecka har jag planerat att fota lite nya fina bilder.

På min och pojkvännens kommande middag tänkte jag sminka ögonen med ögonskugga som jag inte gör så ofta, favoritfärgerna på ögonskuggor hemma är bruna nyanser, mellanrosa, champagnevit och turkos, har bestämt att ta en brun crèmeögonskugga i en varm ton och sedan blir det nog favoritlipglosset från Lumene till det! Vi kommer vara så fina ihop när vi går på stan i sommar! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar