söndag 14 juni 2020

Helt i obalans efter den här våren

Till skillnad från förut har jag haft många sjukdagar sedan i slutet av mars i våras och är så trött på det! Känt mycket stress under och efter stamrenoveringen plus grava ekonomiska problem utöver det, så ska ringa till husläkaren i morgon för att prata lite med henne. Ska ta en kortare löprunda senare idag och en längre imorn, det är viktigt att dricka mycket nu när det är så varmt ute! 

Tittar just nu på fina bilder nedan från i höstas då jag kände mig mycket lugnare och mer harmonisk som person, eftersom jag är sjuk just nu får jag och min fina pojkvän skjuta lite på vår romantiska middag tills jag är mig själv igen!

För att hålla vikten på 50 kg och midjan smal varje dag har jag olika frukostrutiner och som professionell löpare tränar jag alltid löpning 2-3 timmar efter frukost eller om det blir på eftermiddagen 2-4 timmar efter ett mindre mellanmål till lunch, till middag efter löpningen blir det alltid något enkelt som en kalorisnål yoghurt bowl.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar