onsdag 26 februari 2020

Onsdagen i bilder

Gick en shoppingrunda på stan i förmiddags innan jag åkte ut med en weekendbag till landet runt lunchtid, har även lite saker här, så behövde ingen större väska än så. Köpte sockor i mina favoritfärger och en puderrosa stickad mössa, i veckan och under kvällen här på landet har jag kollat in vårens mönster på kläder och har redan ett par så fina vårplagg i sköldpaddsmönster som jag gillar, min pojkvän ska fota fina fashionbilder av mig i vår och i sommar! Igår gjorde jag en beställning av några par svarta leggings med spetskant nedtill som kommer vara så fina att ha mig hemma. På landet blev det fika på Espresso House och sedan köpte jag en vit stickad tröja på H&M, blev välkomnad med en så mysig stämning här i lägenheten med en massa doftljus som doftar underbart! Eftersom det var så kallt idag hade jag på mig en rosa stickad tröja under pilejackan, tillsammans med ett par treggings och Vagabondkängor, planerar att så snart badrummet är klart och jag kan städa hela lägenheten efter stamrenoveringen, lägga en vårdande hårinpackning i håret och ha en skön hemmaspadag hemma!




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar