måndag 10 februari 2020

Måndagen i bilder

Gick som sagt upp tidigt i morse och slängde efter duschen i duschboden på mig ett par plagg jag hade lagt fram igår kväll, hade bråttom iväg från mitt hem, eftersom de börjar jobba med stamrenoveringen i lägenheten kl. 7.30. Pga allt byggdamm använder jag inte mina finaste favoritplagg just nu, då de kan bli förstörda och dammiga och så har jag de flesta kläder nedpackade i flyttlådor. 

Idag är jag äntligen uppkopplad med datorn mot internet igen och nedan är några bilder från morgonen på bussen och under dagen som gått, fotade ett par bilder med de fulaste underkläderna jag äger, samt träningsbilder innan dagens löppass i skogen på ca 12 km, till middag ikväll har jag ätit några bitar av grillad kyckling och yoghurt med bär och kanel.

Imorn ska jag raka benen och smörja in mig med en bra body oil, planerna för denna vecka är bland annat att baka glutenfritt bröd och så ska jag gå ut och äta middag på onsdag eller torsdag kväll, så mysigt!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar