måndag 17 februari 2020

Tillbaka på landet

Åkte tillbaka ut på landet tidigt i morse och det är så underbart här. Tog en morgonkaffe på Espresso House, är väldigt kräsen med kaffe och detta är så gott då det är ett ekologiskt s k specialkaffe. Sedan blev det en skön löprunda i skogen och gjorde därefter ärenden med bilen, köpte bland annat en så fin jasmingul pläd, en beige-rosa vintersjal, ett Voluspa doftljus och detoxmat till mig, sedan blev det en skön dusch och middag. Ikväll gör jag moderesearch på internet, har bland annat letat efter spetsbyxor och en fin fotlänk till vristen att ha i sommar plus homewear, hittade en snygg fotlänk från Syster P i guldplätering.

När jag är hemma på kvällen gillar jag att vara fint klädd för mig själv och för min pojkvän och brukar ha på mig klänningar eller kjolar, leggings, plisserade eller ribbstickade byxor i bomull eller något annat plus matchande bastoppar till det, hittade just ett par så fina ljusbeige plisserade byxor på & Other Stories som jag funderar att beställa. I vår och i sommar kommer jag fortsätta med bra hud- och hårvård inifrån och utifrån och ser fram emot att fota fina bilder där jag har håret utsläppt vågigt med naturlig makeup!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar