tisdag 11 februari 2020

Vakna upp på landet

Det var så underbart med sovmorgon i morse och att vakna upp ute på den daggiga landsbygden i en varm och mysig omgivning. Beställde ett nytt par vintagejeans i mellanblå denim som hade kommit in i min storlek och sedan har jag pysslat om mig själv samt varit utomhus i det fina vädret, har precis ätit en tidig middag plus kokat potatis som jag alltid brukar ha i kylskåpet, till middag idag blev det laktosfri minikeso blandat med laktosfri lättyoghurt, bär och kanel samt ett kokt ägg, jag är så hälsosamt smal, vacker och helt perfekt eftersom jag enbart lagar och äter hemlagad, ren och nyttig mat plus tränar löpning. I morgon ska vi laga en skaldjursmiddag med hummer, räkor och tillbehör plus dricka vitt vin till det, tror det blir Chablis. Nu ska jag måla naglarna dimrosa och sedan lägga mig i sängen med bra läsning plus planera mitt framtida perfekta liv med min pojkvän! 💛




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar