tisdag 18 februari 2020

Sommaren i spets

Skönhets- och inredningsmanin fortsätter som vanligt då jag älskar att vara den vackraste versionen av mig själv och jag har under morgonen gjort ett par nya beställningar av bland annat ett par dimrosa shorts i spets, ett par ljusgrå ribbade hemmaleggings och en puderrosa bralette i spets.

Hittade en nyinkommen body oil från & Other Stories som jag ska testa, "Riviera Postcard" med doft av bärnsten, vanilj och blommor, min hud har för jämnan en magiskt vacker och ren hudton, då jag är noggrann med att hålla mitt inre rent plus vårda hyn med bra hudvård i form av peeling och återfuktning med lotions och body oils och så har jag naturligt ett fint pigment. I vår och i sommar kommer jag ha håret utsläppt antingen blankt eller vågigt så ofta som möjligt!

Till vårt underbara hem har jag gjort research av doftljus och ljuslyktor och en frukostbricka bland annat, som dessa nedan från Lagerhaus och Svenskt Tenn, de gula kökshanddukarna har jag redan några stycken oanvända av hemma. Innan inredningsinköpen görs kommer det vara viktigt att fundera ut inredningsstil och färger, så att inredningsartiklarna matchar.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar