fredag 28 februari 2020

Planerar att se magiskt vacker ut hela våren och sommaren

Håller min idealvikt under eller lika med 50 kg genom enbart att äta hälsosamt och träna löpning som jag gjort sedan länge tillbaka, ofta om jag blir bjuden på något onyttigt, så tackar jag nej. Är väldigt noggrann för mitt välmående med att bara omge mig av människor som är bra för min hälsa och skönhet och planerar att se helt magiskt vacker ut hela våren och sommaren! Känner mig idag så sliten efter stamrenoveringen och har även fått en ögoninfektion, finns inget jag mer längtar efter än att ha min lägenhet kliniskt ren och städad igen.

Som tidigare nämnt ska jag när badrummet är klart ha en hemmaspadag med hårinpackning eller Olaplex plus ansiktsbehandling med ett flertal olika favoritprodukter, kroppspeeling och kroppsvård och sedan ha på mig alla fina våroutfits hela våren! Nedan är några bilder från fredagsfrukosten och veckans sista löppass i skogen på landet, innan jag åker in mot Sthlm igen i helgen. Till frukost åt jag avokadofruktsallad och ekologiska riskakor med Floras mjölkfria veganmargarin, igår kväll blev det laktosfri yoghurt och kvarg med tinade jordgubbar till middag, då jag går på yoghurtdieten!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar