onsdag 12 februari 2020

Inredningsstil i vårt hem

Somnade rätt så tidigt igår kväll och gick upp tidigt i morse då det fortfarande var mörkt ute, till frukost blev det en fruktsallad där jag brukar blanda skivad banan med äpple, apelsin, avokado och kanel samt några naturella cashewnötter och svart kaffe till det, så gott att dricka rent och bra vatten från helt nya och fräscha vattenledningar där jag befinner mig just nu. Jag och min pojkvän är en helt perfect match och vi har bestämt vilken stadsdel vi ska flytta till när vi flyttar ihop, han har gett mig fria händer att inreda vårt gemensamma hem och jag har redan börjat skriva en lista med inköp av inredningsdetaljer. Kommer inreda vårt sov- respektive vardagsrum med inredningsdetaljer som kuddar och plädar i färgerna jasmingult, bladgrönt, dimrosa, ljuskorall, ljusgrått och crémevitt, väggarna kommer vi ha vita och på trägolven ska vi ha persiska mattor. Kommer blanda in ett par antika inredningsdetaljer, då jag ska gå i Vasastan och titta i antikbutiker, men mest nyköpt från Svenskt Tenn, H&M Home, Blomsterlandet och från andra hem- och inredningsbutiker! Brickan nedan på den första bilden har jag redan hemma.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar