torsdag 28 maj 2020

Håller mig feminint tunn och smal och vacker med löpning

Tyvärr blev det ingen löprunda idag som jag så gärna hade velat, hoppas jag känner mig bra imorn så jag kan springa, tänkte även springa en runda på lördag på fastande mage. Så sjukt irriterande att jag inte tränat lika mycket löpning senaste månaderna som jag brukar! Har inte alls känt mig i löparform denna vår, sjukt irriterande!

Har planerat att vara magiskt vacker hela sommaren och längtar så att pojkvännen ska fota en massa fina bilder av mig i sommar och att flytta härifrån!

Nästa vecka tänkte jag gå på stan och köpa nya träningslinnen, detta korallrosa löparlinne från SOC 199 kr blir det nog bland annat.

Jag älskar att vara tunn och smal och mina bästa tips för att du ska gå ner i vikt, är att träna löpning på lågkolhydratdiet! Rekommenderar smoothiedagar mellan löppassen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar