söndag 24 maj 2020

Helgfix och naglar

Är väldigt noggrann med klädvård och igår strök jag en massa nytvättade sommarkläder och så var jag till förrådet med ett par flyttkartonger, känns skönt att jag fått bort dem från lägenheten och ska med resten till soprummet idag!

En del av mina kläder, som träningskläder, byxor och äldre sommarkläder, har jag inte plats för i garderoberna, så därför har jag dem i flyttlådor tills jag köpt fler förvaringsboxar på Ikea, gillar att ha alla förvaringsboxar från samma serie.

Sedan har jag organiserat om bland mina skönhetsprodukter för att enklare hitta, så har olika hudvårds- och makeupprodukter organiserade i olika förvaringsboxar respektive necessärer, har t ex alla läppstift och läppglans i en transparent förvaringsbox från Ikea och alla hårsaker i en av hurtslådorna under badrumshandfatet. 

I fredags köpte jag denna fina plånbok från Carin Wester i Dior imitation, i den crèmevita necessären bruka jag ha min iPhone. Om jag får tid över nästa vecka ska jag fota sommaroutfits, just nu håller jag på att frosta av frysen och kollar strandkläder på datorn, sedan blir det en löprunda!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar