torsdag 28 maj 2020

Naturligt ultrafeminin och petite till skillnad från er andra okvinnliga kvinnor där ute

Igår blev det en skön långlöprunda i solen, planerat att ta en en till löprunda senare idag och sedan ska jag tvätta håret med hårinpackning ikväll! Gick några ärenden på stan igår eftermiddag plus hämtade paket med produkter jag beställt från Skincity bland annat, hade på mig ett par ankellånga svarta vida trikåbyxor, en jasmingul topp från Wera, svarta slip-in sandaler, ett nytt plisserat hårband, & Other Stories-halsband och Louis Vuitton-väska.

Köpte nyligen dessa vita trekvartslånga leggings med spetskant nedtill som jag även har i svart, använder dem som homewear. Ska strax göra om naglarna och testa ett par nya plagg plus välja ut en fin fredagsoutfit! Längtar så mycket att jag och min fina pojkvän snart ska ha vår middag 💕

Vi har varit tvungna att skjuta på middagen pga hur sliten jag blivit pga stamrenoveringen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar