söndag 31 maj 2020

Hemma fyra dagar i sträck

Tyvärr har jag aldrig haft några vänner i Stockholm eller har någon närstående som hjälper mig att handla frukt eller med andra saker när jag är sjuk hemma, min pojkvän bor inte Stockholm just nu och mina föräldrar kan inte hjälpa mig. 

Till skillnad från tidigare har jag varit hemma ofta de två senaste månaderna pga omständigheter, känner mig helt förstörd efter den här våren. Får försöka ta mig till mataffären idag ändå för att köpa frukt och avokado, trots att jag är sjuk.

Hur är det med mina bloggläsare, gillar ni att äta och förstöra kroppen med grismat full av tillsatt socker, gluten, laktos, dåliga fetter, salt och andra tillsatser eller äter ni hälsosamt som jag? Blir det mycket färdigmat och skräpmat med Foodora t o m?

Trots nuvarande sjukstuga ser jag fram emot mitt skönhetsresultat när jag är färdig med juicefastan! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar