tisdag 26 maj 2020

Solpuder från Makethemake och Detox Diet

Det blev ett solpuder från märket Makethemake 289 kr i nyansen SB2, har aldrig testat det tidigare och om jag inte gillar det köper jag ett till från Estee Lauder, Anastasia eller från MAC, de är alla olika avseende matthet, lyster och täckningsgrad.

Min och pojkvännens middag med Pol Roger-champagne närmar sig och jag längtar tills dess! Kommer förbereda mig extra noggrant med hud- och hårvårdsbehandlingar innan middagen för att vara magiskt vacker under hela kvällen ✨

Hoppas jag känner mig i form för en skön löprunda i morgon i solen! Sedan fortsätter min detoxdiet med enbart frukt, grönsaker och lite bra fetter samt flytande hälsosamma drycker.

Igår beställde jag dessa fina spetsbyxor från & Other Stories, passar perfekt att ha en kyligare sommardag 💛

Bild från magasinet "Daisy Beauty"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar