tisdag 5 maj 2020

Så håller jag mig smal och vacker med min hemlagade Beauty Food

Håller mig smal och vacker och perfekt genom att enbart laga och äta ekologiskt och hälsosamt plus ha koll på kalorierna, nedan är bilder från mitt perfekta skafferi! Gillar att ha ett urval av enbart nyttiga livsmedel hemma, som glutenfria havregryn, råris, kaffe, kryddor, olivolja, frukt, yoghurt, med mera.

Idag har jag handlat röd quinoa, vilken har lägre fetthalt än övriga quinoasorter, får se om jag lagar lite quinoa till middag någon dag i veckan. Har precis druckit en stor kopp kaffe och får se vad jag äter till middag ikväll, tror det blir 1 dl kokt råris med något tillbehör.

Bröd äter jag aldrig, utan brukar baka eget glutenfritt bröd någon gång ibland, till frukost äter jag olika, då det ibland bara blir en apelsin eller så gör jag gröt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar