tisdag 8 oktober 2019

There's no food that tastes better than Beauty Food

Jag älskar att laga enbart hälsosam mat som gör mig vacker inifrån och ut och äter ren mat alla dagar i veckan, lyxmat hemma eller på restaurang kan jag unna mig en-två gånger i månaden, likaså äter jag aldrig bröd eller veteprodukter eller tillför några andra gifter i kroppen. Ett middagstips är denna sallad som går att äta raw eller woka, där jag blandat strimlad rödkål med körsbärstomater, grapefrukt, färsk riven ingefära, naturella cashewnötter, en vinägrette gjord på olivolja och äppelcidervinäger plus några nektarinbitar som dekoration. Till det laktosfri minikeso och en kopp ingefärste! Idag har jag gjort några ärenden på stan och tog sedan en löptur runt Kungsholmen på kvällen, tror jag även ska gå på stan i morgon eller på torsdag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar