torsdag 31 oktober 2019

Favoritparfymen

Som doftälskare använder jag några droppar parfym eller en parfymerad body lotion varje dag, mitt senaste inköp är Maison Lancôme Jasmins Marzipane, vilken är framtagen av världens främsta parfymmakare i Grasse, Frankrike, dit jag längtar att resa med pojkvännen nästa sommar! Vi är ett sånt fint par ihop. Innan jag går och lägger mig för att sova på kvällen brukar jag alltid applicera en god lotion eller en handcreme som doftar gott. Köpte även den klassiska svarta favoritmascaran Lancôme Hypnôse, vilken jag använt på fransarna sedan över femton år tillbaka, har även testat mascaror från YSL, Clinique, Elizabeth Arden, m fl, men återgår alltid till Lancômes mascara, jag har ju naturligt långa ögonfransar. Till en av garderoberna har jag köpt nya förvaringsboxar, där jag förvarar smycken och accessoarer bland annat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar