måndag 7 oktober 2019

Pärlor på den Franska Rivieran

Som tidigare nämnt planerar jag och pojkvännen att resa till Franska Rivieran nästa sommar, längtar så! Börjar redan nu bättra på franskan och planera lite smått inför resan; vistelseorter, hotell, utflykter, restauranger, etc och framförallt vilka riviera outfits och skönhetsprodukter jag ska packa med 💛 Kommer klä mig mycket i färger som crèmevitt, ljuslila, ljusrosa och ljusgult bland annat som framhäver min perfekta solbränna, vet att jag har det absolut mest perfekta utseendet med mina perfekta ansiktsdrag, ögon, läppar, hår, etc. Hemma har jag redan färdiga packlistor jag skapat i Excel som är bra att använda inför resor. På Byblos Hotel i Saint Tropez nedan tror jag att vi bland annat ska äta middag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar